ZAKRES OFERTY

10 zakładek zawierających zakres oraz cennik poszczególnych ofert (kliknij każdą, żeby rozwinąć)

Wnoszenie/Znoszenie mebli, sprzętu RTV, AGD, rzeczy osobistych

-Wnoszenie / znoszenie mebli(komody, szafy, kanapy, łóżka, fotele, biurka, stoły itp.), sprzętu RTV i AGD(lodówki, pralki, telewizory, piekarniki, komputery, głośniki itp.), kartonów i worków.

-Przemeblowania mieszkań i domów, przestawianie mebli i urządzeń w pożądane miejsce.

-Biurowe przemeblowania, przenoszenie mebli i sprzętu do innych miejsc / pomieszczeń w budynku

-Wniesienie dostarczonych przez kuriera zamówionych mebli / paczek / sprzętu.

-Wnoszenie / znoszenie rzeczy do piwnic / strychów / ogrodów / garaży.

2 tragarzy

Pierwsza godzina
od 220zł*


każda kolejna godzina
150zł

3 tragarzy

Pierwsza godzina
od 320zł*


każda kolejna godzina
225zł

każdy kolejny tragarz

Pierwsza godzina
od 100zł*


każda kolejna godzina
75zł

Przy wnoszeniu tylko pojedynczego, nieproblematycznego mebla, ceny rozpoczynają się od 150zł.

*Wysokość ceny pierwszej godziny uzależniona jest od: kosztu dojazdu

-Wnoszenie worków, wiader, kafli, płytek, płyt OSB, płyt karton-gips itp. materiałów dla osób prywatnych oraz firm. 

-W ofertę wchodzi również rozładunek i wniesienie dostaw ze sklepów budowlanych.

2 tragarzy

Pierwsza godzina
od 240zł*


każda kolejna godzina
160zł

3 tragarzy

Pierwsza godzina
od 350zł*


każda kolejna godzina
240zł

każdy kolejny tragarz

Pierwsza godzina
od 110zł*


każda kolejna godzina
80zł

*Wysokość ceny pierwszej godziny uzależniona jest od kosztu dojazdu

-Wynoszenie mebli, zbędnego RTV/AGD i innych odpadów wielkogabarytowych.

-Wynoszenie gruzu/odpadów remontowych do podstawionego kontenera lub big baga.

-Wynoszenie złomu i kaloryferów.

2 tragarzy

Pierwsza godzina
od 210zł*


każda kolejna godzina
140zł

3 tragarzy

Pierwsza godzina
od 300zł*


każda kolejna godzina
210zł

każdy kolejny tragarz

Pierwsza godzina
od 90zł*


każda kolejna godzina
70zł

Przy wynoszeniu tylko pojedynczego, nieproblematycznego mebla, ceny rozpoczynają się od 150zł.

*Wysokość ceny pierwszej godziny uzależniona jest od kosztu dojazdu

Transport mebli i przeprowadzki osób prywatnych, domów, mieszkań

-W ofercie przeprowadzki zawiera się: zniesienie, transport oraz wniesienie we wskazane miejsce mebli, sprzętu RTV/AGD, rzeczy osobistych oraz pozostałego wyposażenia domowego. Przed transportem rzeczy są przez nas odpowiednio zabezpieczane folią, kocami, a jeżeli zajdzie taka potrzeba i możliwość – demontowane oraz montowane z powrotem już na miejscu.

-Transport mebli, sprzętu AGD/RTV wraz ze zniesieniem i wniesieniem (w ofercie zawiera się również transport zakupionych mebli z salonów, komisów lub od innych osób z portali ogłoszeniowych/aukcyjnych)

Auto + 2 tragarzy

260zł/h*
(minimalne zamówienie - 2 godziny)

Auto + 3 tragarzy

330zł/h*
(minimalne zamówienie - 2 godziny)

każdy kolejny tragarz

od 70zł/h*

Dla przeprowadzek większego wymiaru jesteśmy w stanie zorganizować 2 lub więcej aut dostawczych. W takim wypadku ceny ustalane są indywidualnie.

Przy transporcie tylko pojedynczego, nieproblematycznego mebla ceny rozpoczynają się od 250zł (stawka stała, nie na godziny, bez minimum 2h).

*W przypadku dojazdu poza Wejherowo lub teren Trójmiasta, i dalekich przejazdów pomiędzy punktami załadunku i rozładunku (powyżej 50km) naliczana jest oddzielnie i indywidualnie stała stawka za przejazd – w takim przypadku w trakcie dalekich tras nie jest naliczana stawka za godziny.

-Oferta transportu i przeprowadzek przeznaczona dla tras dłuższych niż 50km w jedną stronę. W takim przypadku działamy w oparciu o dwie oddzielne stawki: stawka oparta o czas załadunku/rozładunku oraz stawka oparta o przejechane kilometry.

Auto + 1 tragarz

Czas załadunku/rozładunku
180zł/h

Stawka za kilometry: 2,5zł/km*

Auto + 2 tragarzy

Czas załadunku/rozładunku
260zł/h

Stawka za kilometry: 3zł/km*

Auto + 3 tragarzy

Czas załadunku/rozładunku
330zł/h

Stawka za kilometry: 3,5zł/km*

Dla przeprowadzek większego wymiaru jesteśmy w stanie zorganizować 2 lub więcej aut. W takim wypadku ceny ustalane są indywidualnie.

W przypadku dużej elastyczności czasowej w wyborze przez nas terminu istnieje możliwość negocjacji ceny :]

*Stawka za kilometry liczona w obydwie strony, czyli dla np. trasy Gdynia – Łódź (363km), należy policzyć 726km

-Przeprowadzki całego umeblowania, akcesoriów i urządzeń biurowych. Zniesienie, transport, wniesienie mienia i demontaż elementów tego wymagających (np. łączone biurka, szafy, duże stoły konferencyjne) oraz ponowny ich montaż w nowej lokalizacji. 

Indywidualna wycena oraz przygotowanie

Ze względu na różnorodne wymiary zleceń (od przenosin małego lokalu usługowego, po relokację kilkukondygnacyjnego biurowca) oraz ich wymagania (np. limit czasowy, utrzymanie dyskrecji przewożonych rzeczy, możliwość wykonywania pracy tylko w godzinach nocnych) - stosujemy indywidualne podejście do każdej firmy.

 Na podstawie wyceny dobieramy odpowiednią liczbę aut, tragarzy i potrzebnego sprzętu, akcesoriów do sprawnego i skutecznego wykonania zlecenia. Ustalony jest również sposób rozliczenia się - stawką godzinową lub określoną kwotą ryczałtową.

.Wycena odbywa się telefonicznie, przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na miejscu w trakcie wstępnych oględzin u klienta. Wycena jest niezobowiązująca i bezpłatna.

Transport pianin wraz ze zniesieniem i wniesieniem

-Oferta obejmuje niezbędne zabezpieczenie wrażliwych elementów, zniesienie, transport oraz wniesienie i ustawienie pianina we wskazanym miejscu.

-Oferujemy również samo wniesienie lub zniesienie pianina w przypadku kiedy sam transport jest już zorganizowany z Państwa strony 🙂

Indywidualna wycena oraz przygotowanie

Ze względu na spotykany przez nas szeroki zakres wagowy pianin(od 160kg do aż 460kg), różne liczby pięter do przejścia oraz warunki noszenia (wąskie klatki schodowe, ciasne zakręty, wrażliwe podłoże, strome piętra) taki transport wymaga indywidualnego podejścia oraz wyceny.

Z większością pianin o wadze do 240kg na szerokich klatkach schodowych radzimy sobie we dwójkę, natomiast pianina o większej wadze lub rozmiarze i/lub gorsze warunki noszenia (np. manewrowanie w pozycji pionowej, unoszenie nad barierką) sprawiają, że do takiego transportu potrzebne są 4 lub czasem nawet więcej osób, nie wspominając o dodatkowych materiałach zabezpieczających pianino jak i elementy otoczenia. 

Żeby odpowiednio przygotować się oraz wycenić transport pianina, będziemy potrzebowali od Państwa następujących informacji oraz odpowiedzi na wypisane poniżej pytania:

1. Podaj przynajmniej jedną z tych trzech rzeczy:
-Model pianina
-Zdjęcie pianina
-Wymiary pianina (szczególnie wysokość)

2. Podaj adres odbioru oraz adres dostarczenia pianina.

3. Podaj liczbę pięter/schodów jakie trzeba będzie pokonać w miejscu odbioru oraz dostarczenia
-Uwzględnij czy na poziom parteru również prowadzą schody oraz czy trzeba pokonać schody w drodze na parking
-Ważna będzie również informacja o rodzaju i mankamentach schodów do pokonania – czy są to schody proste, kręcone lub ze spocznikiem, czy są wąskie/szerokie zakręty, niski/wysoki strop, oraz inne przeszkody typu wystające skrzynki pocztowe, kaloryfery, itp..
(bardzo pomocne będą zdjęcia)
-Jeżeli jest winda upewnij się, że pianino zmieści się do windy

4.Czy istnieją jakieś inne, newralgiczne punkty transportu pianina(np. przejście przez wyłożony kamieniami i gęstymi krzakami ogród)?

 Szczere odpowiedzi na powyższe pytania nie tylko pozwolą na uniknięcie nieporozumień i niedomówień, ale przede wszystkim pozwolą nam na rzetelne przygotowanie się do transportu tak, żeby zarówno pianino jak i otoczenie(ściany, podłogi, klatka schodowa) nie uległy żadnym uszkodzeniom.

Wycena odbywa się telefonicznie, przez formularz kontaktowy lub na miejscu w trakcie wstępnych oględzin u klienta. Wycena jest niezobowiązująca i bezpłatna.

W przypadkach kiedy nie są Państwo w stanie udzielić pełnej odpowiedzi na powyższe pytania(np. ze względu na zakup pianina od obcej osoby) albo parametry pianina lub zastane przez nas warunki noszenia/liczba pięter znacznie odbiegają od tych podanych przy udzielaniu wyceny, stosuje się podany niżej cennik:


Pianino do 240kg wagi* lub do 125cm wysokości.

Transport na terenie Trójmiasta i okolic(parter – parter, bez schodów): od 350zł
+ od 3zł/km** za trasy dłuższe niż 50km w jedną stronę

Wnoszenie: od 60zł za każde piętro
Znoszenie: od 50zł za każde piętro
Wnoszenie w pozycji pionowej(na boku): od 90zł za każde piętro
Znoszenie w pozycji pionowej(na boku): od 75zł za każde piętro

Wszelkie napotkane po drodze rzędy schodków wymagające podniesienia pianina(np. wysoki parter) liczone jako połowa ceny za piętro.

*waga pianina w całości, bez zdemontowanych elementów
**Stawka za kilometry liczona w obydwie strony, czyli dla np. trasy Gdynia – Łódź (363km), należy policzyć 726km


Pianino powyżej 240kg wagi* lub powyżej 125cm wysokości.

Transport na terenie Trójmiasta i okolic(parter – parter, bez schodów): od 350zł
+ od 3zł/km** za trasy dłuższe niż 50km w jedną stronę

Wnoszenie: od 120zł za każde piętro
Znoszenie: od 100zł za każde piętro
Wnoszenie w pozycji pionowej(na boku): od 180zł za każde piętro
Znoszenie w pozycji pionowej(na boku): od 150zł za każde piętro

Wszelkie napotkane po drodze rzędy schodków wymagające podniesienia pianina(np. wysoki parter) liczone jako połowa ceny za piętro.

*waga pianina w całości, bez zdemontowanych elementów
**Stawka za kilometry liczona w obydwie strony, czyli dla np. trasy Gdynia – Łódź (363km), należy policzyć 726km

Transportujemy i nosimy rzeczy wyjątkowo ciężkie takie jak:
-Sejfy i kasy pancerne
-Lodówki podwójne (side by side), lodówki przemysłowe, lady chłodnicze
-Automaty do gier
-Piece, kotły wielopaliwowe
-Kominy, wkłady kominkowe
-Rzeźby
-Każde inne rzeczy ważące sporo i nie dające się łatwo przemieścić 😠

Indywidualna wycena oraz przygotowanie

Ze względu na bardzo szeroki zakres wagowy każdego z wymienionych przedmiotów (sejfy - od 50kg do ponad 2 ton, lodówki podwójne - od 80kg do ponad 200kg, piece/kotły/kominy - od 100kg do ponad 700kg) oraz na różne warunki noszenia (wąskie klatki schodowe, ciasne zakręty, wrażliwe podłoże, strome piętra) taki transport wymaga indywidualnego podejścia oraz wyceny.

Na podstawie szczegółowego wywiadu dobieramy odpowiedni sprzęt, akcesoria, materiały zabezpieczające oraz liczbę tragarzy do bezbłędnego i skutecznego wykonania zlecenia.

Wycena odbywa się telefonicznie, przez formularz kontaktowy lub na miejscu w trakcie wstępnych oględzin u klienta. Wycena jest niezobowiązująca i bezpłatna.

-Oferta obejmuje rozładunek ręczny towaru z dużych aut dostawczych, solówek, tirów z naczepą, zestawów, kontenerów – wraz z przeniesieniem lub wniesieniem we wskazane miejsce docelowe.

2 tragarzy

Pierwsza godzina
od 230zł*

Każda kolejna godzina
160zł

3 tragarzy

Pierwsza godzina
od 340zł*

Każda kolejna godzina

240zł

każdy kolejny tragarz

Pierwsza godzina
od 110zł*

każda kolejna godzina

80zł

*Wysokość ceny pierwszej godziny uzależniona jest od kosztu dojazdu

Wnoszenie / znoszenie / przenoszenie wszelkiego rodzaju rzeczy niewymienionych powyżej, a które mogą Państwu przyjść do głowy

Wycena indywidualna

Wszystkie wymienione powyżej stawki roboczogodzin mogą być wyższe w przypadku ponadprzeciętnej wagi noszonych rzeczy, pracy w warunkach szkodliwych lub niebezpiecznych, oraz pracy w godzinach 21:00 – 07:00

Żeby poznać wszystkie sposoby kontaktu i zarezerwować termin, przejdź do zakładki…

…lub zadzwoń od razu!

 jeżeli linia jest zajęta lub nie możemy teraz odebrać – w krótszym lub dłuższym czasie oddzwonimy 🙂